Često postavljana pitanja (FAQ)

  1. Kada je vrijeme check-ina (prijave)?
    Check-in je moguć od 15:00h. Raniji check-in ovisi o raspoloživosti smještajne jedinice, ukoliko objekt raspolaže spremljenim smještajnim jedinicama, rado će Vam omogućiti raniju prijavu.

  2. Kada je vrijeme check-outa (odjave)?
    Vrijeme check-out-a je do 11:00h ujutro. Kasniji check-out moguć je uz nadoplatu, ovisno o raspoloživosti smještajnog objekta.

  3. Na vašoj stranici vidjeli smo ponudu sa cijenom „već od …“, no kada smo išli odabrati termin i napraviti rezervaciju, cijena se promijenila. Koji je razlog?
    Naše cijene variraju ovisno o terminu boravka i raspoloživosti smještajnog objekta, stoga je pored svake ponude navedena najniža raspoloživa cijena („već od …“) u terminu važenja promatrane ponude.

  4. Možemo li dobiti vaš cjenik?
    Naše su cijene podložne promjenama ovisno o terminu boravka i raspoloživosti smještajnog objekta. Sve su cijene dostupne na našoj web stranici www.liburnia.hr ili upitom putem Rezervacijskog centra. Nažalost ne raspolažemo fiksnim godišnjim cjenicima, no garantiramo najnižu online cijenu.

  5. Hoće li promjena termina moje rezervacije utjecati na cijenu?
    Promjena termina rezervacije može utjecati na cijenu.

  6. Mogu li rezervirati parkirno mjesto?
    Parkirno mjesto nije moguće rezervirati. Parking je moguć prema raspoloživosti i uz nadoplatu.

  7. Mogu li rezervirati određenu smještajnu jedinicu (broj smještajne jedinice) u željenom smještajnom objektu?
    Rezervacija određene smještajne jedinice (broj) nažalost nije moguća, no garantiramo da ćete dobiti istu kategoriju smještajne jedinice kakvu ste rezervirali. Sve želje vezane za broj smještajne jedinice rado ćemo zabilježiti i ostvariti ukoliko bude bilo moguće.

  8. Pružate li uslugu transfera?
    Ako vam treba prijevoz, slobodno nas kontaktirajte, i naši agenti će vam rado preporučiti optimalni prijevoz do željene lokacije u destinaciji u kojoj ste rezervirali boravak.

  9. Kako mogu potvrditi svoju rezervaciju?
    Rezervaciju je moguće potvrditi uz podatke o kreditnoj kartici ili uplatom akontacije kao jamstvima dolaska.

  10. Koje kreditne kartice prihvaćate za potvrdu rezervacije?
    Prilikom potvrde rezervacije prihvaćamo sljedeće kartice: Visa Classic, American Express, Diners i Mastercard. Ne prihvaćamo Visa Electron kartice i debitne kartice.

  11. Koje su opcije plaćanja na recepciji i mogu li plaćati u ratama?
    Plaćanje možete izvršiti u gotovini te svim kreditnim i debitnim karticama. Plaćanje u ratama je moguće, ovisno o smještajnom objektu. Za više informacijama molimo kontaktirajte Rezervacijski centar.

  12. Jesu li kućni ljubimci dozvoljeni u vašim objektima?
    U svim našim objektima dozvoljeni su kućni ljubimci, uz nadoplatu.

  13. U kojoj se valuti vrši plaćanje?
    U svim našim objektima u Hrvatskoj plaćanje se vrši na recepciji objekta u EUR.

  14. Imaju li vaši apartmani kuhinju?
    Hotelski apartmani nemaju kuhinju, dok apartmani u villama i turističkom naselju Medveja raspolažu s opremljenom kuhinjom.

  15. Ima li moje dijete pravo na besplatan boravak ili popust?
    Popusti ili besplatni boravci za djecu ovise o smještajnom objektu i ponudi. U svakom slučaju, obavezne nadoplate za djecu su prijava, osiguranje te boravišna pristojba koja se obračunava prema zakonskim odredbama.

  16. Mogu li otkazati svoju rezervaciju bez troškova?
    Rezervaciju možete otkazati sukladno uvjetima otkazivanja. Uvjeti otkazivanja i plaćanja sastavni su elementi potvrde rezervacije. Kod redovnih uvjeta rezervaciju možete besplatno otkazati do 48h prije dana dolaska i to do 14:00h (CET). Uvjeti se mogu razlikovati ovisno o tipu ponude i cjenika pa molimo obratite pažnju na uvjete prilikom rezerviranja. Kod non-refundable rezervacija plaćanje se vrši u trenutku izvršenja rezervacije, a otkazi rezervacije ili promjena termina nisu mogući.
-