Covid-19: Vaša sigurnost je naš prioritet

 

#WeCare

Brzo, lako, jednostavno Covid testiranje za goste hotela!

Rezervirajte Vaš COVID-19 test 24 sata prije na recepciji hotela ili preuzmite narudžbenicu ovdje te ispunjenu i potpisanu pošaljite na e-mail adresu: [email protected]

Organiziramo PCR testiranje od ponedjeljka do petka od 08:00 do 10:00 sati za goste hotela.

Lokacija: Od ponedjeljka 19. travnja 2021. testiranja na COVID -19 u Opatiji će se obavljati na novoj lokaciji, u neposrednoj blizini Hotela Belvedere, na platou depadanse hotela.

Za sve putnike državljane EU-a koji su primili drugu dozu cjepiva ukida se ograničenje putovanja!

 

INFORMACIJE O PUTOVANJU

 
(Ažurirano: 18.06.2021.)

 

Dragi gosti,

Liburnia Riviera Hoteli veliku važnost pridaju sigurnosti i dobrobiti svojih gostiju, partnera i zaposlenika. Kako bismo omogućili sigurno okruženje i opravdali ukazano nam povjerenje, pozorno pratimo i provodimo sve preporuke nadležnih institucija vezane za COVID-19 pandemiju. Također smo uvjete rezerviranja prilagodili izvanrednim okolnostima u svrhu veće fleksibilnosti upravljanja rezervacijama za naše goste.

Naše već visoke higijenske standarde prilagodili smo novonastalim okolnostima vezanima za pandemiju koronavirusa. Povećali smo učestalost čišćenja svih smještajnih jedinica i hotelskih površina, a pritom koristimo higijenska sredstva koja ispunjavaju europske standarde te ne ugrožavaju ljudsko zdravlje. Dezinfekcijska sredstva za ruke i maske dostupni su svim posjetiteljima hotela. Više informacija o mjerama koje provodimo u našim hotelima te odgovore na najčešća pitanja možete pronaći u nastavku

Zahvaljujemo vam na dosad ukazanom povjerenju. Nastavit ćemo primjenjivati najviše standarde kvalitete kako bismo gostima osigurali siguran i nezaboravan odmor u našim hotelima. Radujemo se vašem skorom posjetu!

Vaši Liburnia Riviera Hoteli


Ulazak u Hrvatsku!

Za jednostavniji i brži prelazak granice savjetujemo vam da unaprijed dostavite svoje podatke putem web stranice entercroatia.mup.hr.

Sve osobe koje dolaze na svoj odmor u Republiku Hrvatsku moraju imati potvrdu o rezervaciji smještaja te ispuniti online obrazac Enter Croatia.

Putnici koji su se registrirali na stranici entercroatia.mup.hr primit će na adresu svoje e-pošte potvrdu o zaprimljenoj najavi te sve potrebne informacije vezano uz upute i preporuke HZJZ-a. Putnici koji ne dostave unaprijed svoje podatke putem navedene aplikacije moći će sve to obaviti i na graničnom prijelazu prilikom ulaska u RH.

Na stranicama Europske Komisije 'Re-open EU' možete u stvarnom vremenu provjeriti informacije o putovanjima unutar Europske unije i stanju na granicama te svim dostupnim prometnim i turističkim uslugama u državama članicama.

Na cestovnim graničnim prijelazima Bregana, Macelj, Rupa i Plovanija postoje posebne vozne trake za goste koji su prije dolaska ispunili i dostavili obrazac Enter Croatia.

 

 

 

TESTIRANJE NA COVID-19

 

Brzi antigenski test (BAT)

Hotel Paris, ulica Nikole Tesle (od 12.06.)

  • test se provodi svaki dan (uključujući nedjelju i praznike) od 09:00 do 11:00 sati 
  • pristup pješice, parking na ulici M. Tita (uz naplatu)
  • nalazi testiranja (na hrvatskom i engleskom jeziku) dostupni su najkasnije za 60 minuta
  • testiranje provodi Specijalna bolnica Medico
  • cijena testa 100,00 kn, plativo u gotovini na mjestu testiranja

Dom zdravlja Opatija, stubište dr. Vande Ekl 1

  • test se provodi od ponedjeljka do petka od 07:00 do 09:00 sati, te subotom od 8:00 do 10:00 sati 
  • pristup pješice, parking na ulici M. Tita (uz naplatu)
  • nalazi testiranja (na hrvatskom i engleskom jeziku) dostupni su nakon 30 minuta
  • testiranje provodi Dom Zdravlja Primorske-goranske županije – ispostava Opatija
  • cijena testa je 150 kn, plativo u gotovini na mjestu testiranja
  • za testiranje u objavljenim terminima nije potrebna prethodna najava. Od ponedjeljka do petka moguće je testiranje i do 15:00 sati uz prethodni dogovor i dostavu Zahtjeva za testiranje na mail [email protected]
  • kontakt od 7:30 do 9:00 sati 051 271 476.  

 

PCR testiranje 

Hotel Paris, ulica Nikole Tesle (od 12.06.)

  • test se provodi svaki dan (uključujući nedjelju i praznike) od 09:00 do 11:00 sati 
  • pristup pješice, parking na ulici M. Tita (uz naplatu)
  • nalazi testiranja (na hrvatskom i engleskom jeziku) dostavljaju se e-mailom kroz 24 sata
  • testiranje provodi Specijalna bolnica Medico
  • cijena testa iznosi 550,00 kn, plativo u gotovini na mjestu testiranja

Ive Kaline 2 (depadansa hotela Belvedere)

  • uzimanje uzoraka vrši se od ponedjeljka do subote, od 08:00 do 10:00 sati
  • osiguran besplatan parking
  • nalazi testiranja (na hrvatskom i engleskom jeziku) su gotovi tijekom 24 do 48 sati i dostavljaju se putem e-maila ili se mogu preuzeti osobno u radno vrijeme NZZJZ PGŽ, Krešimirova 52a, Rijeka
  • testiranje provodi Nastavni zavod za javno zdravstvo Primorsko-goranske županije - Ispostava Opatija
  • cijena testa iznosi 390,00 kn. (nova cijena od 07. lipnja) 
  • na testiranje je poželjno doći s popunjenom narudžbenicom i izvršiti plaćanje isključivo u gotovini u kunama prilikom registracije na mjestu testiranja. Prethodno naručivanje nije potrebno
  • kontakt: [email protected] Telefon: +385 51 718 067

Nastavni zavod za javno zdravstvo PGŽ, Krešimirova 52a, Rijeka (http://zzjzpgz.hr)

  • uzimanje uzoraka vrši se od ponedjeljka do subote, od 08:00 do 12:00 sati na parkiralištu pored zgrade Zavoda (drive in)
  • nalazi testiranja (na hrvatskom i engleskom) su gotovi u roku od 48 sati i dostavljaju se putem maila ili se mogu preuzeti osobno na šalteru od ponedjeljka do petka od 7:00 do 19:00 sati, subotom od 8:00 do 15:00 sati, te nedjeljom od 10:00 do 14:00 sati
  • cijena testa iznosi 390,00 kn. (nova cijena od 07. lipnja) 
  • na testiranje je poželjno doći s popunjenom narudžbenicom i izvršiti plaćanje isključivo u gotovini u kunama prilikom registracije na mjestu testiranja. Prethodno naručivanje nije potrebno
  • kontakt: [email protected] Telefon: +385 51 554 803
  • na državne praznike (03. i 22. lipnja) testiranje je moguće isključivo u sjedištu Nastavnog zavoda za javno zdravstvo PGŽ u Rijeci, Krešimirova 52a, Rijeka (PCR i BAT), te u KBC-u Rijeka (PCR)

 

INFORMACIJE O PUTOVANJU

  • Osobe koje su preboljele COVID-19 unazad 6 mjeseca izuzete su od obveze pribavljanja negativnog PCR testa i samoizolacije. Za dokaz da su preboljeli COVID-19, putnici moraju predočiti pozitivan nalaz PCR ili BAT (brzog ANTIGEN) testa ili liječničku potvrdu da su preboljeli COVID-19, pri čemu je ta potvrda valjana najranije jedanaestog dana od dana prispijeća pozitivnog rezultata testa.
  • Djeca mlađa od sedam godina koja putuju u pratnji roditelja ne moraju imati negativan rezultat testa i ne moraju u samoizolaciju ako roditelji imaju negativan PCR ili BAT (brzi ANTIGEN) test, potvrdu o preboljenju ili cijepljenju protiv COVID-19.“
  • Više informacija na: Safe stay in Croatia.

 

ZA PRELAZAK RH GRANICE IZ EU i ZA EU DRŽAVLJANE POTREBNO JE IMATI

  • Negativan nalaz PCR testa ili brzog antigenskog testa na COVID-19 koji nije stariji od 48 sati ili obaviti PCR testiranje ili brzo antigensko testiranje - BAT* na SARS-CoV-2 odmah po dolasku u Republiku Hrvatsku (o vlastitom trošku), uz obvezu samoizolacije do prispijeća negativnog nalaza. Ukoliko se radi o brzom antigenskom testu i boravku dužem od 10 dana u Republici Hrvatskoj, putnik mora ponovo provesti testiranje do desetog dana od datuma izdavanja tog testa ili
  • Potvrdu o cijepljenju za osobe koje su prije više od 14 dana, primile cjepivo protiv COVID-19.

 

ZA PRELAZAK RH GRANICE IZ TREĆIH ZEMALJA POTREBNO JE IMATI

  • Negativan nalaz PCR testa ili brzog antigenskog testa na COVID-19 koji nije stariji od 48 sati ili obaviti PCR testiranje ili brzo antigensko testiranje - BAT* na SARS-CoV-2 odmah po dolasku u Republiku Hrvatsku (o vlastitom trošku), uz obvezu samoizolacije do prispijeća negativnog nalaza. Ukoliko se radi o brzom antigenskom testu i boravku dužem od 10 dana u Republici Hrvatskoj, putnik mora ponovo provesti testiranje do desetog dana od datuma izdavanja tog testa ili
  • Potvrdu o cijepljenju za osobe koje su prije više od 14 dana, primile cjepivo protiv COVID-19 i
  • Potvrdu o uplaćenom smještaju u hotelu ili kampu.

 

POVRATAK GOSTIJU U SVOJE MATIČNE ZEMLJE

  • Austrija - Gosti koji se vraćaju iz RH moraju pri ulasku u zemlju predočiti negativni PCR test ne stariji od 72 sata ili BAT (brzi ANTIGEN) test ne stariji od 48 sati ili se testirati u Austriji u roku od 24 sata i ići u obveznu samoizolaciju u trajanju 10 dana. Nakon petog dana moguće je napraviti test (PCR ili antigenski). Osobe koje su preboljele COVID-19 ili su cijepljene mogu ući u Austriju bez PCR testa.
  • Bosna i Hercegovina - Gosti koji se vraćaju iz RH ne moraju imati ništa od navedenog.
  • Crna Gora - Gosti koji se vraćaju iz RH ne moraju imati ništa od navedenog.
  • Francuska - Gosti koji se vraćaju iz RH moraju pri ulasku u zemlju predočiti negativni PCR test ne stariji od 72 sata, BAT ne stariji od 48 h ili ići u samoizolaciju u trajanju 7 dana. Djeca mlađa od 11 godina ne moraju se testirati.
  • Italija - Gosti koji se vraćaju iz RH moraju pri ulasku u zemlju predočiti negativni PCR test ne stariji od 48 sata ili BAT (brzi ANTIGEN) test ne stariji od 48 sati. Dodatno se moraju testirati i u Italiji u roku od 48 sati (PCR test ili BAT). Ukinuta samoizolacija / ponavljanje testa nakon 5 dana.
  • Mađarska - Gosti koji se vraćaju iz RH moraju pri ulasku u zemlju predočiti negativni PCR test ne stariji od 48 sati i ići u obaveznu samoizolaciju u trajanju 10 dana. Nakon petog dana moguće je napraviti test (PCR). Ako je nalaz negativan, osoba može izaći iz samoizolacije.
  • Njemačka - Gosti koji se vraćaju iz RH ne moraju imati ništa od navedenog.
  • Slovenija - Gosti koji se vraćaju iz RH ne moraju imati ništa od navedenog.
  • Srbija - Gosti koji se vraćaju iz RH moraju pri ulasku u zemlju predočiti negativni PCR test ne stariji od 48 sati ili ići u samoizolaciju u trajanju 10 dana. Djeca mlađa od 12 godina izuzeta su od testiranja i obveze samoizolacije.
  • Švicarska - Gosti koji se vraćaju iz RH moraju pri ulasku u zemlju predočiti negativni PCR test ne stariji od 72 sata te otići u obveznu karantenu u trajanju od 5 dana. Ukinuta samoizolacija / ponavljanje testa nakon 5 dana. Osobe koje imaju potvrdu o oboljenju u zadnja 3 mjeseca nemaju obvezu testiranja i samoizolacije. Djeca mlađa od 12 godina izuzeta su od testiranja i obveze samoizolacije.
  • Ujedinjeno Kraljevstvo - Gosti koji se vraćaju iz RH moraju pri ulasku predočiti negativni BAT (brzi ANTIGEN) ili PCR test ne stariji od 72 sati te ići u obveznu samoizolaciju u trajanju 10 dana. Uz samoizolaciju, obavezni su drugog i osmog dana napraviti PCR test. Djeca mlađa od 11 godina izuzeta su od testiranja i obveze samoizolacije.
  • Također se za ulazak u navedene države može koristiti i potvrda o preboljenom COVID-u ili potvrda o primljenom cjepivu (2 doze).

 

ORGANIZACIJA PCR TESTIRANJA

  • Organiziramo PCR testiranje od ponedjeljka do petka od 08:00 do 10:00 sati za goste hotela neposrednoj blizini Hotela Belvedere, na platou depandanse hotela ili u rezerviranom hotelu (po potrebi).
  • Na testiranje se možete naručiti prije dolaska u vaš smještaj putem online obrasca ili putem rezervacijskog centra Liburnia Riviera Hotela najkasnije 24 sata prije prije željenog datuma testiranja.

 

POLITIKA REZERVACIJA

  • Rezervirajte smještaj u Liburnia Riviera Hotelima bez rizika!
  • Za vas smo prilagodili uvjete otkazivanja te svoj termin možete promijeniti ili otkazati do 48 sati prije predviđenog dolaska.

 

MJERE KOJE SMO PODUZELI U NAŠIM HOTELIMA RADI VAŠE SIGURNOSTI I ZDRAVLJA

  • Svim zaposlenicima proslijedili smo informacije o COVID-19 i mjerama predostrožnosti.
  • Hotelsko osoblje pridržava se pravila osobne higijene (često pranje ruku, higijena kašlja, mjere fizičkog distanciranja) i opremljeno je maskama za lice i rukavicama.
  • Osoblje koje je u dodiru s pripremom hrane i koje ulazi u sobe za goste mora nositi rukavice i maske za lice (po potrebi).
  • Postaje za dezinfekciju ruku postavljene su u javnim prostorijama gdje dolazi do pojačanog kontakta među gostima i u radnim prostorijama osoblja.
  • Ograničili smo broj gostiju u zajedničkim prostorijama.
  • Česta dezinfekcija upravljačke ploče dizala i rukohvata stubišta.
  • U svim javnim zahodima i sanitarnim čvorovima nalaze se detaljne upute za pranje ruku.
  • Povećana učestalost čišćenja i dezinfekcije javnih površina (predvorja, restorani i barovi, sanitarne prostorije, prostorije spa centra i bazena itd.).
 

RESTORANI I BAROVI

  • Gosti se mole da dezinficiraju ruke i izmjere temperaturu na ulazu u restorane i barove te da nose maske i skidaju ih samo dok jedu ili piju.
  • Osigurana je dovoljna udaljenost između sjedala (min. 1,5 m), osim ako se radi o članovima obitelji ili skupine koja putuje zajedno.
  • Iz sigurnosnih razloga mijenjaju se pravila samoposluživanja za bife-stolom (goste će posluživati osoblje na bife-postajama).
  • Dezinfekcija svih stolova i jelovnika nakon svake usluge, kao i kuhinjskih prostorija.
  • Iz zdravstvenih razloga, jelovnici su uklonjeni sa stolova. Jelovnik će gostima predstaviti osoblje na sigurnoj udaljenosti uz poštivanje svih propisanih mjera.
  • Sigurna i higijenska priprema i posluživanje hrane.
  • Često provjetravanje zajedničkih prostorija u kojima se pripremaju i poslužuju hrana i piće.
  • Postaje za dezinfekciju ruku postavljene su u restoranima i barovima.
  • Preporučujemo rezervaciju u hotelskim restoranima (nije obavezno).
 

RECEPCIJA

  • U prostoru recepcije gosti moraju nositi masku.
  • Broj gostiju na recepciji je ograničen.
  • Osiguran razmak od 1,5 m između gostiju na recepciji tijekom prijave.
  • Postaje za dezinfekciju ruku postavljene su u prostoru recepcije.
  • Povećana učestalost čišćenja prostora recepcije.
  • Zaštitne maske i rukavice dostupne su gostima na zahtjev.
  • Korištenje dizala ograničeno je na 2 osobe, osim ako se radi o obiteljskoj skupini.
  • Preporučuje se bezgotovinsko plaćanje.
 

ČIŠĆENJE I POSLUGA U SOBU

  • Pojačani protokoli čišćenja i dezinfekcije u sobama za goste s naglaskom na površine koje se učestalo dodiruju (prekidači za svjetlo, ručke na vratima i prozorima, daljinski upravljači, termostati, slavine za vodu, vješalice itd.)
  • Svakodnevna usluga čišćenja može se prilagoditi u skladu sa zahtjevima gostiju.
  • Gostima preporučujemo korištenje oznake „Ne smetaj“ kako bi ograničili ulazak osoblja u sobe.
  • Za poslugu u sobu dostupna je mogućnost beskontaktne dostave i preuzimanja na vratima.
 

PODRUČJE SPA / BAZENA I PLAŽE

  • Na recepciji i tijekom nekih od tretmana obavezno je nošenje zaštitne maske.
  • Raspored namještaja u prostorijama spa/bazena/plaže prilagođen je kako bi se poštovao propisani razmak (min. 1,5 m).
  • Povećana učestalost čišćenja i dezinfekcije wellness i spa prostorija (sobe za masažu, fitness oprema, rukohvati u bazenima, ležaljke itd.).
  • Svi spa tretmani izvode se s posebnom pažnjom poštujući sve propisane zdravstvene mjere kako bi se čuvalo zdravlje i sigurnost gostiju.
  • Nakon svakog spa tretmana vrši se temeljita dezinfekcija i čišćenje.
  • Postaje za dezinfekciju ruku postavljene su u područjima gdje dolazi do pojačanog kontakta gostiju te u wellness i spa prostorijama.
  • Ograničili smo broj gostiju u wellness i spa prostorijama.
  • Preporučujemo telefonsku rezervaciju spa tretmana (nije obavezno).
 

ŠTO NAŠI GOSTI MOGU UČINITI ZA ZDRAVLJE I SIGURNOST

  • Molimo nosite masku.
  • Pridržavajte se propisanih zdravstvenih mjera u hotelu i u destinaciji tijekom svog boravka.
  • Redovito perite i dezinficirajte ruke, izbjegavajte dodirivanje lica rukama.
  • Održavajte fizički razmak.
  • Izbjegavajte rukovanja i zagrljaje što je više moguće.
  • Pri kašljanju vodite računa o zdravstvenoj sigurnosti osoba u blizini.
  • U slučaju pojave simptoma (vrućica, suhi kašalj), ostanite u svojoj sobi i obavijestite recepciju.
 

FAQ

1. Koje su epidemiološke mjere vezane za COVID-19 pandemiju trenutno na snazi u Republici Hrvatskoj?

  • Najnovije informacije o pandemiji koronavirusa u Republici Hrvatskoj i važećim epidemiološkim mjerama moguće je pronaći na https://www.koronavirus.hr/.

2. Što je potrebno za ulazak u Republiku Hrvatsku?

  • Kako biste se informirali o uvjetima ulaska u Republiku Hrvatsku i upoznali s trenutnim ograničenjima, možete posjetiti službenu stranicu Ministarstva unutarnjih poslova RH https://mup.gov.hr/uzg-covid/286210.
  • Svim putnicima koji namjeravaju preći hrvatsku granicu savjetujemo da prije polaska na put ispune obrazac kojega mogu pronaći na https://entercroatia.mup.hr/. Pravovremeno ispunjavanje obrasca smanjuje čekanje na graničnom prijelazu.

3. Što je potrebno za povratak u matičnu zemlju?

  • Molimo da kontaktirate nadležne službe kako biste se informirali o povratku u svoju matičnu zemlju. Možete posjetiti službenu internetsku stranicu Europske unije posvećenu prikupljanju podataka o zdravstvenoj situaciji te ograničenjima vezanima za putovanja koja su na snazi u državama Europske unije: https://reopen.europa.eu/en.

4. Gdje se provodi PCR testiranje na COVID-19?

  • Od ponedjeljka 19. travnja 2021. testiranja na COVID -19 u Opatiji će se obavljati na novoj lokaciji, u neposrednoj blizini Hotela Belvedere, na platou depadanse hotela. Dodatne informacije o testiranju možete pronaći na https://www.zzjzpgz.hr/.  

5. Koji su uvjeti izmjene i otkaza rezervacija napravljenih putem službene internetske stranice i rezervacijskoga centra LRH?

  • Pri definiranju općih uvjeta rezerviranja u našim hotelima za boravke tijekom 2021. g. uzeli smo u obzir izvanrednu situaciju koju je COVID-19 pandemija izazvala diljem svijeta te smo nastojali osigurati što fleksibilnije uvjete izmjene i otkaza rezervacija.
  • Uvjeti rezerviranja ovise o odabranoj opciji te su navedeni u potvrdi rezervacije.

6. Je li moguće modificirati rezervaciju po izvornim uvjetima?

  • Izmjena rezervacije moguća je shodno raspoloživosti i cijenama smještaja koje su važeće za novi termin boravka u trenutku izmjene rezervacije.

7. Kako mogu otkazati ili izmijeniti rezervaciju koja je izvršena putem online putničkih agencija (npr. Booking, Expedia) ili ostalih putničkih agencija?

  • Ako rezervaciju niste izvršili putem naše internetske stranice ili rezervacijskoga centra, molimo da kontaktirate putničku agenciju preko koje ste napravili rezervaciju kako biste se dodatno informirali o uvjetima svoje rezervacije te zatražili izmjenu ili otkaz rezervacije.

8. Mogu li vanjski gosti koristiti hotelski bazen i wellness centar te objedovati u hotelskim restoranima?

  • Mogućnost korištenja hotelskih sadržaja za vanjske goste ovisi o epidemiološkim mjerama koje su na snazi tijekom relevantnoga razdoblja. Tijekom zabrane rada restorana na razini Republike Hrvatske vanjski gosti ne mogu objedovati u hotelskom restoranu.  

9. Jesu li svi sadržaji hotela dostupni gostima?

  • Svi sadržaji hotela dostupni su hotelskim gostima uz poštivanje važećih epidemioloških mjera.

10. Na koji se način služe obroci u hotelu?

  • Svi hotelski obroci služe se u obliku švedskoga stola (buffet), a hotelsko osoblje poslužuje goste odabranim jelima tijekom obroka.

11. Je li nošenje maski obvezno u hotelu?

  • Nošenje maski obvezno je u zajedničkim hotelskim prostorima sukladno preporukama stožera.

12. Postoji li utvrđeni protokol postupanja u slučaju pojave simptoma koronavirusa u hotelu?

  • Hotelsko osoblje u slučaju pojave simptoma COVID-19 virusa postupa u skladu s napucima epidemiologa.

13. Može li hotel organizirati testiranje na COVID-19 za svoje goste?

  • Hotel može na zahtjev gosta kontaktirati epidemiološku službu i dogovoriti termin za testiranje.

14. Na koji će se način provoditi program animacije u hotelima tijekom COVID-19 pandemije?

  • Naši hoteli slijede upute zdravstvenih institucija o radu dječjih vrtića te ih primjenjuju na sve sadržaje namijenjene djeci uz osigurane najviše higijenske standarde. Hotelsko osoblje zaduženo je za održavanje propisanoga razmaka među gostima, a dezinfekcijska sredstva za ruke dostupna su u prostorima u kojima se održava program animacije.

Za dodatne informacije kontaktirajte naš rezervacijski centar:

Informacije i rezervacije